herr och fru nyfiken

hela nätet är urflippat, förlåt jag får damp.

Inatt sov jag hos hjärtat mitt, skönt att kunna gå upp sent på en vardag för en gångs skull :)
åkte sedan ner till stan, mötte jonna och åt på apropå. hur gott är inte det? sedan åkte vi bort till black scare. blev en nice tatuering.. åkte sedan hem till min baby igen. efter en stund hör vi en massa brand- ambulans- och polisbilar. vilket par i hela världen tror ni är mest nyfikna? vilket par i hela världen tror ni följer röken för att kolla vad som händer? joo, det måste vara fru nilsson och herr lindskog. vilka annars? därför tog vi vår första promenad någonsin tillsammans för att kolla in det hus som brann. och det hade brunnit en del kan jag lova :O

har varit med mamma en sväng och handlat, också ätit på mcd. usch, kommer må så dåligt sen av den äckliga maten.. Hylla burger king när det öppnar i borås. vilket par tror ni kommer vara där först?


R.I.P Carl-Johan Karlsson --<---@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0