jag är ett stud

jag har kännt mig som ett stud idag. jag satt i ca tre timmar, på högskolan och skrev min debattartikel. tiden rann faktiskt iväg ganska snabbt och jag är nästan helt klar. ska bara komma på ett bra slut och sen finjustera allting innan den är klar för inlämning. sofie hjälpte mig litegrann med "försnacket" så jag kom igång innan hon gick på lektioner.
när klockan började närma sig halv fyra var jag mer än dödshungrig. jag är van att äta regelbundna tider, vilket betyder middag klockan fyra, men också lunch strax efter elva, vilket jag missade. därför gick jag, sofie och tre andra studenter till apropå och åt. jag har ätit där förut, för något år sedan dock, men jag tycker att vi har bra caféer i stan faktiskt. lagom mysiga och sådär :)
efteråt blev det godisköp och en mysstund till med sofie innan jag åkte och hämtade bror. annars har det varit lugnt, kikade andra avenyn och svensson svensson och pratat länge med älskling i telefon. jag saknar honom..

Godnatt, vi hörs som vanligt imorgon!

Claes Lindskog, mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0