utlandsresa!

vad halv 3 tiden stack jag och jennipher ut och gick en sväng. hann tyvärr inte med mer än 30 min, för jag skulle skjutsa henne till bussen. sen är det inte roligt att gå ut när det är mörkt tycker inte jag. uscha.

 i övrigt har det varit en jobbig kväll, och jag har inte haft ork till mycket. jag visade mamma vårt förslag om utlandsresa, och nu finns det antagligen bara två hotell kvar att välja bland. sen är frågan om vi ska välja turkiet eller till cypern?

turkiet hade varit utmärkt. där har jag aldrig varit förut. (tro det eller ej) det finns ett bra nattliv. det är billig mat. billiga kläder. kanske inte världens finaste stränder, men det duger!
cypern hade också varit utmärkt. dock har jag varit här vid ett flertal tillfällen. det finns ett bra nattliv. dyr mat. dyra kläder. fina stränder och nästintill garanterat bra väder.
vårt största problem i den här frågan, är att Jennipher varit i turkiet, och vill helst inte åka dit. Jag har varit i cypern måånga gånger, och hade velat se någonting annat än just cypern och ayia napa där jag varit 2 gånger redan. jag har ändå ett brett register, med mig i bagaget.. cypern x3, mallorca x3, canarieöarna x2, korfu och bularien. känns det inte som att det liksom.. är på tiden att jag besöker något nytt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför inte åka till Malta? :)

2008-11-19 @ 08:31:56
URL: http://summery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0