2or

jag blir så trött på alla dessa tvåor.

jag visste igår att det skulle bli dålig middag, det var väl bra att jag inte åt upp min mat jag lagt i frysen då. trodde jag. maten var uppäten, och jag fick därför åka till sätila och köpa pizza - ganska irriterad. glömde plånboken gjorde jag också, det är väl typiskt?!
Gick till pizzerian och mötte upp carro och jeanine. när vi sedan kommit hem, satte vi oss och kollade bombay dreams allihopa. den är så mysig ^^

men nu vet jag i alla fall vad vi ska snacka med husmor om sedan.det här är inte direkt första gången som dem ställer till med saker. dessutom är fjärrkontrollen till vår dvd/vhs också borta. jag börjar bli irriterad på allting dem gör. SKÄRPNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0