arbete utan lektion

bara en lektion idag, jag dör. varför håller dem på sådär? vi hade kunnat lägga ihop alla våra lektioner och ta studenten i jul istället. vad skönt det hade varit.

på morgonen gick jag, jennipher och jonna ner till stallet och fortsatte med gårdagens arbete. jonna gick efter en stund, så jag och jennipher skötte grejen själva. i början gick det ursäkta uttrycket, käpprätt åt helvete, jag var så arg över att ingenting verkade vilja fungera.
men till slut blev det faktiskt bättre och det blev klart! helt underbart att det är överstökat, och nu har vi några andra delar som vi ska börja med istället. så fort man avslutat någonting börjar man på något nytt. så är det.
lägger ut bild senare på hur fint det blev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0