fredagen avklarad

fredagens vistelse i stallet är slut. äntligen bara två dagar kvar, visserligen just helgdagarna men skit samma. det är lov sedan i en vecka, och det kommer bli underbart! jag och jonna blev visst själva i stallet denna helg eftersom gina inte hade någon lust att dyka upp tydligen - tack för den. vi hann mocka alla tre stallar, fodra alla hästarna och vara ute med agust och blondie. dessutom har vi fått hit en ny häst också. Juan, lägger ut bilder på honom imorgon :)

apropå annat har jag fått svinont i nacken också. kände av det igår på körningen då vi körde ut med alla körhästarna utan blondie. något jag visst också glömt av att nämna? det gick i alla fall jättebra, och barbro var skitstolta över oss. det är alltid kul, jag har ju knappt kört sedan i våras.

Kommentarer
Postat av: Carro

trevligt att vi fått en ny häst =)

men vad för det för häst, vad ska den "användas" till, storlek mm du kan ju inte bara skriva så utan att ha skrivit något mer man blir ju nästan för nyfiken ;)

2008-10-24 @ 19:33:25
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0