god morgon!

usch, vad gör jag uppe såhär tidigt? jag behöver lära mig att ställa om tiden lite bättre. å andra sidan är klockan egentligen inte så tidigt, fysiskt sätt, jag får ha det och skylla på :)

tänkte gå upp och käka lite frukost, sedan gå ut en långpromenad med hunden. det är så mysigt att vara ute och gå! dessutom har vi många riktigt fina vägar här. det finns ett stort urval av både asfalt, grusväg, skogsvägar och stigar. jag gillar skogsvägarna mest, där är det lugnt och skönt, och man kan gå och fundera. det  blir inte som ett träningspass heller, man njuter :)

får också tillägga då att mobilen fått något ryck och ändrat sitt eget datum av något slag. så idag är det vår 9 månad tillsammans, tack för uppslysningen, baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0