hard

det var svårt att komma iväg imorse. jag har verkligen jättesvårt för att lämna mira när jag ska åka hemifrån. hon står där med leksaken i munnen och väntar på att jag ska fortsätta leka med henne. usch, jag får nästan ont i magen bara jag tänker på det. känner mig så grymt elak.
well, vi tog vägen via hyssna idag. i alla fall någonting nytt, jag har trotts allt en del vägar att köra om jag skulle tröttna på någon av de andra.

gick ner till studieverkstaden och började jobba med lite saker jag ligger efter med. kändes bra att i alla fall komma halvvägs på en uppgift. då slipper jag en del av all den press jag har på mig, även om jag har mycket kvar..
sedan hade vi hästkunskap, och just nu håller vi på med exteriörbedömningar. det var intressant, och vi kommer fortsätta med det efter lovet också.

torr lasagne och grönsakssoppa, tack för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0