inställda lektioner hela dagen

Det är jätteskoj, när man ställer klockan på innan 7, för att man ska kunna gå på sin lektion, och det visar sig att den blir inställd. att alla lektioner är inställda på hela dagen.

jag och jennipher åkte därför till ikea för att köpa in lite saker till stallet. vi köpte lite hyllor och lådor att ha alla saker till i spolspiltan. när vi kom hem oljade vi in dem så dem blir vattentäta, och sprang runt som idioter för att kunna hitta lappar att sätta på, men förgäves :S vi får fixa det imorgon istället.. då har hyllorna torkat också, så vi kan ta ner all skit som sitter uppe nu. det är verkligen inte snyggt..

efter ikea besöket hann vi också ta en sväng hem till jennipher och deras lilla valp geischa :) hon jagade zorro hela tiden, han fick inte en lugn stund, stackarn. åt också lunch, och pratade en del med weronica. läskigt hur lika hon och mamma är till sättet ibland..

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ah lite :) saknar alla kompisar i skolan, så ska bli rätt skönt på måndag :) MEN jag kommer sakna mina små älsklingbarn massa mkt :/

2008-10-08 @ 17:49:24
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Weronica

Jag tar det som en komplimang att jag är lik din mamma...eller är det hon som är lik mig? Ha ha . Så glad över att Jennipher har hittat en sådan god vän som du är! Kram på dig och tack för tipset med Geisha, det funkar jättebra!

2008-10-11 @ 15:42:22
URL: http://wirrewippans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0