Jag VILL ha henne!

Jag säger bara en sak.. Doris (La fleur) ska någon gång bli min. underbarare häst får man leta efter.. hennes galopp är heelt outstanding verkligen. tror hon vunnit handikapp NM, har jag fel då? I vilket fall som helst, så hatar jag att jag inte upptäckte denna häst innan skolan köpte henne. jag hade lätt kunnat ta det stora lån som hade behövts för att köpa henne.

Jag och Emelie red nämligen ut idag på Doris och Vicky, mellanrundan och sedan en stund i paddocken. ett trevligt sällskap, med de bästa hästarna i stallet, kan det bli bättre? :)

Kommentarer
Postat av: Carro

en helt underbar häst =)

2008-10-09 @ 21:17:20
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är nog inte ensam ska du se...

2008-10-10 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0