Körkort!

Finally har jag fått mitt efterlängtade körkort! Im soo happy ^^
Utan Pierre, Laila, Emelie och Stig hade jag ALDRIG klarat det! Och så kul som vi hade ihop allihop, jag kommer sakna er!  Love you, guys :)

En taxi svänger ut precis framför
Ida - men ditt jävla kött!
Pierre - 'ringer ett samtal'.
Pierre - hej! jag har en elev här som kallar dig "ditt jävla kött"
Oh, pinsamt..

Ida - Emelie, du är ungefär som ett kinderägg. Brun på utsidan, blond på insidan.

Ida och Laila panikbromsar på landsväg
Laila - är du beredd?
Ida - Japp
'väntar'
Laila- Oj, BROMSA!
jag var uppe i 100 på tvåan..

Pierre - glöm inte kolla åt vänster!
Ida - men jag ser ingenting för ditt tjockhuvud!

Pierre - okej, Ida. vi gör såhär. du verkar inte fatta varför man använder backspegel.. vad heter din pojkvän?
Ida - eh, claes?
Pierre - 'skriver claes på backspegeln' tittar du inte NU så ringer jag personligen och säger att du inte tänker på honom!

Dags för Emelies syster Linda att köra upp
Emelie - Nu låtsas ni om allihopa som att ni inte visste att Linda ska köra upp. hon blir så nervös annars.
alla - okej.
'linda kommer in'
Linda - vet du hur nervös jag är?
Ida - nej, för jag vet inte om att du har uppkörning.

Emelie - men det är ju bara fina bilar på garaget!
Ida - ja det vet jag väl
Emelie 'letar' ah, jag hittade en ful bil. ha! nu kan jag lägga ut min också. jag menar, jag ska i alla fall fixa sportstolar.

Pierre och Laila skickar sms
Laila - Fråga Ida om jag får åka med på hennes uppkörning imorgon
Pierre - hon säger att det är okej
Laila - Bra! jag var FAKTISKT den första som körde med henne, och hon är blivande rallyförare. full gas på 1an.

Pierre - kör ikapp den bilen där!
Ida - men jag får inte köra fortare än 70!
Pierre - nej, men jag MÅSTE verkligen se vem det är. Så, kör fortare nu!

Pierre - Åh, vi körde förbi christer! du vet, han i stefan och christer.
Ida - du ljuger?
Pierre - det gör jag inte alls det.
Ida - jag litar inte på dig.
'svänger vänster'
Ida - vart ska jag nu då?
'tyst'
Ida - Hallå, Pierre! säg något då!
'tyst'
Ida - aja, då svänger jag höger.
'återvändsgata'
Ida - jävla människa!

Säkerhetskontroll på uppkörningen
läraren - ja, det här kunde du ju utantill, så bra!
Ida - ja, tror du inte jag övat?


Jag kommer sakna er!!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

GRATTIS, men har ju redan grattat dig massa :) puss

2008-10-01 @ 19:54:13
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Sofie

grattis <3

2008-10-01 @ 20:49:12
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis =)

2008-10-01 @ 21:13:52
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: sanna

Grattis te körkortet =D

2008-10-02 @ 08:59:52
Postat av: ellen

åh, grattis. och det där var roande att läsa :D

2008-10-05 @ 23:45:25
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0