lista

hittade en lista hos ellfi.blogg.se :)

1. Vad heter du? Ida Camilla Nilsson 
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? ingen aning
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emelie
4. Vilket stjärntecken är du? stenbock
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Borås.
7. Bott utomlands? nejnej
8. Flyttat antal gånger? två gånger
9. Vart skulle du vilja bo? jag vet inte. inte i borås i alla fall
10. Vilken skolklass? trean på gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? komma så fort ifrån internatet som jag kan, sedan någon annanstans

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
162 cm.
2. Hur mycket väger du? Det har jag ingen koll på
3. Hårfärg och frisyr? långt, blont
4. Ögonfärg? blå
5. Mest nöjd med? åh, jag vet inte..
6. Minst nöjd med? allt?
7. Skostorlek? 38, oftast
8. Glasögon? nej, tur det
9. Har du några piercingar/tatueringar? två pieringar, tatuering

FAVORITER
1. Filmer? det finns så många..
2. Låtar? varför inte musikstil?
3. Årstider? vår och sommar
4. Mat/dryck? grillat mestadels, snabbmat brukar inte heller sitta fel.
5. Djur? häst och hund
6. Färg? klara
7. Parfym? tjej eller kille?
8. Tv-program? alla "tjejprogram" (som killar hatar, ni vet.)
9. Ämne i skolan? ridning
10. Sysselsättning? åh.. det är väl en hel del :O (läser ni inte bloggen ;) )

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? konstigt väder just nu så man får pendla lite.. svart skinnjacka/ grå ulljacka/ grön med päls
2. Vad använder du just nu för skor? stövlar/vita converse
3. Favoritfärg på kläder? tycker om mycket, svårt att säga bara något :S
4. Favoritmaterial på kläder? behöver jag ens nämna det? ^^
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ge mig pengar och jag ska shoppa loss
6. Favoritaffärer? gina tricot är den absolut bästa, men jag har börjat handla på andra ställen också :P
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? jag håller tyst
8. Favoritmärke? ingen speciell
9. Vad har du för byxstorlek? olika beroende på modell och affärer
10. Vad har du för tröjstorlek? oftast xs eller s, men också beroende på modell och affär

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Inge
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? i vilken av dem?
b) Jobbväska just nu? har ingen :S
c) Handväska eller liknande just nu? oh, gud. den är FULL av saker! stor väska = MYCKET saker
3. Vad är du beroende av? en hel del
4. Vilket land kommer du i från? Sverige vad annars?
5. Vilken sorts lipsyl använder du? inget
6. Vad tror du på? inte gud i alla fall
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? tillhör? får man inte välja själv?
8. Vad köpte du senast? mat
9. Har du nåt husdjur? hund
10. Var bor du? jag far och flyger, men jag bor i alla fall i västragötaland på alla ställen

Kommentarer
Postat av: ellen

ja! kolla gärna upp det. jag kan fredag också :) dock inte nu på fredag så hoppas det inte var då. åhåå, hockeyhockey!

2008-10-06 @ 11:01:00
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: ellen

jag kollade nu. 24 oktober, fredag, hemma, 19.00, mot bofors. kan du då?

2008-10-06 @ 11:06:45
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: ellen

men det låter jättebra :) hör av dig senare när du vet om du kan eller inte.

2008-10-06 @ 11:16:29
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0