måndag, right..

igår var verkligen en riktig söndag. en sådan där jobbig, onödig dag.
kvällen spenderade jag hos baby, vi åt gott och lade mig ganska tidigt, dessvärre tror jag han hade lika svårt att sova som vanligt. tycker synd om honom, tror han behöver börja jobba snart, right baby? :)

imorse låg jag vaken redan en halvtimme innan jag skulle upp och sen åka till skolan. det var så kallt, jag låg och frös och skakade som jag vet inte vad.. näsan kändes som en istapp och fötterna sved.. usch, det börjar bli vinter :(
efter jag hämtat jonna och kommit fram till skolan så blev det knappt om tid. någon av de första gångerna jag har varit "uppklädd" i skolan. och då menar jag jeans och stövlar. herregud, vi är sunkiga ^^


Kommentarer
Postat av: Carro

strömma stil funkar alltid =P

2008-10-20 @ 09:44:39
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0