mina små vänner

jag och carro försökte oss på att träna idag, men inte gick det speciellt bra. vi fick som tur var låna en skivstång och några hantlar att använda tillsammans med balansplattan. och vet ni att det är svårt?
vi satt sedan och prata om allt och ingenting. och vad jag förstår blir hon ledsen för att jag ska flytta hem.. men jag kan inte behaga alla, även om just carro är den som jag tänker på mest när det gäller att lämna en person kvar på skolan. men jag har sagt att hon får komma hem och sova hos mig så mycket hon vill, och idag sover hon och jennipher inne hos mig. det är sista skoldagen jag sover här, jag har redan packat ner nästan allting i hela rummet, bara de stora sakerna kvar nu.

nej, nu ska jag sätta igång och måla naglarna, sedan ska vi i församlingen sova här. eller i alla fall försöka.


Kommentarer
Postat av: Carro

så jävla svårt det va man kan verkligen inte tro det ;P

du är en av dom få anldningarna till varför jag överhuvudtaget har klarat av och vara här, och nu när du flyttar så är det klart att man blir ledsen... men man få kämpa på endå, vi har ju rätt många håltimmar mitt på dagen =)

2008-10-24 @ 11:55:10
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0