morgon

Igår innan jag åkte hem städade jag rummet, bytte gardiner och lite så. gud vad jag är effektiv. haha. det blev ganska sent ändå innan jag kom hem till slut. jonna fick sig till och med en springsträcka ;)
hade egentligen lektioner idag, men jag ville hem och rå om älskling.
tittade på ett nytt program som startade förra veckan. det verkade jävligt bra faktiskt! :D spelade också en massa pingis eftersom pingisbordet kommit nu :)

sov SÅDÄR inatt, har fått sova i väggen hela natten. ville inte be hjärtat flytta på sig.. han hade minst en meter av sängen hela natten. men det gör ingenting. det får han gärna.
sedan vaknade jag av att han låg och gnäggade ??? imorse. sen skulle vi direkt upp och spela pingis efter vi ätit frukost. här får man inte sova ut inte..

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, han kankse tror han har blivit en häst på mer än ett sätt? :O ;)

men fan vad rädd jag var där ett tag, längesen jag sprang så fort! :P

2008-10-10 @ 13:35:17
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0