my brother

det första jag ser när jag kommer till ishallen, vet ni vad det är? jo, rasmus sitter i utvisningsbåset. självklart. 2+2+10 hade han redan då. dessutom hade ha åkt ut redan innan. han borde lugna ner sig den grabben, jag säger bara det. men annars var han lika duktig som alltid :)
efter matchen åkte vi och åt mat ihop. jag hade också gjort en liten överraskning till honom.. hans flickvän eller är det för tidigt för att säga så? hade tidigare kontaktat mig under matchens gång, och ville jag skulle komma och hämta upp henne sedan utan att rasmus visste någonting. och så blev det också.
ska jag vara ärlig, så verkade hon jätte mysig när jag pratade med henne. men när jag fick se henne slog det mig. några stycken tjejer i ett gäng, tröja med bara tights, för mycket sminkade och tuperat hår = fjortisar. hon är en fjortis!
men efter att ha pratat med henne, så verkar hon vara en riktigt trevlig individ, vuxnare än de flesta i hennes ålder. får väl tillägga att hon är femton precis som min bror. inte ett dugg blyg var hon, nästan så man blev lite paff.. men en riktigt go tjej i alla fall! får se om jag har någon bild att lägga ut på henne någon dag :)

Kommentarer
Postat av: Bea

ojdå :D

2008-10-18 @ 23:09:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0