my place

att gå upp tidigt idag också kändes ju sådär kul. men det var bara att masa sig upp :)

idag lagade vi hjortgryta, älggryta, och också en orientalisk gryta till lilla carro som är vegetarian. jag som aldrig lagat vegetariskt, hjälpte henne idag, och det var i alla fall det godaste inom det vegetariska som jag ätit. det slog naturligtvis inte de andra maträtterna, men det var helt okej! till detta åt vi ris och hasselbackspotatis. och såklart vår egengjorda lingonsylt, gelé, saft och massa grönsaker.
till efterrätt åt vi en lingonglass med maränger, som jennipher och carro gjort förra veckan.

nu har jag skjutsat jonna till jobbet och äntligen kommit hem. tänkte ta mig en promenad med hunden nu, sedan ta en låång dusch. ska bli underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0