pendlare?

det var så skönt att komma hem igår, man känner sig så fri. helt sjukt verkligen..
träffade sofie i stan, vi åt massa gott och pratade på en bra stund. åkte sedan runt och visade henne lite ställen eftersom hon sökt lite lägenheter överrallt. hoppas du får någonting du trivs med, sofie. jag vet hur det är :S

appropå det.. antagligen ska jag börja pendla. jag veet, 11 mil om dagen blir mycket pengar att lägga ut för att man inte vill vara på skolan efter skoltid. men jag orkar inte det här mer. man känner sig sjukt instängd.
jag vet att jag kommer sakna att bo här på ett sätt också. gemenskapen med folk här och sådär.. men å andra sidan så blir jag deprimerad av att vara här. det är som jennipher säger, vi är som djur i burar. visst, vi får ta oss till andra sätllen om vi vill, men i det stora hela har vi bara ett rum. (även om det egentligen är mycket mer än så).
jag ligger efter i massor i skolan, jag är för deprimerad för att plugga, trots att det egentligen finns massor med tid. vi har ju inga lektioner!

vi får se hur mycket jag är villig att offra. för att... komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0