proppmätt..

gå upp lika tidigt som vanligt idag för att käka frukost. sen naturburksprodukter - precis om vanligt på fredagar.
jag, carro och jennipher gjorde vegetarisk paj (spenat) eftersom carro är en sådan köttätande människa. vi gjorde också en chokladpaj till efterrätt. i övrigt åt vi kycklingpaj och tacopaj, och till efterrätt förrutom chokladpajen, blåbärspaj och ananaspaj. allting var oerhört gott, och vi kände oss som gravida allihopa efterråt!

blir ju ingen hemfärd från skolan denna helg eftersom jag och jonna har helgen. hmpf.. helgen innan lov och allt, det känns inte sådär jättekul. men jag tror vi klarar oss. med kristina i stallet blir allting väl. jobbigt att behöva gå upp innan sex på morgonen bara.

nej, nu ska jag, carro och linnéa sätta på en film och mysa lite.

Kommentarer
Postat av: Carro

proppmätt? JA!

men det är ju nästan bättre att ha helgen innan lovet för då kommer man ju hem på söndagen annars tar det en vecka till innan man kommer hem ju ;P

2008-10-24 @ 12:03:02
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Det var verkligen gott idag, men det blev lite mycket pajer :P

2008-10-24 @ 16:45:24
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0