provpendling

att få åka hem idag var lika underbart som alltid. vet inte om jag ska kalla det att jag "provpendlar" men vad jag än gör, så trivs jag så mycket bättre med det här. om allting löser sig, vill jag att det fortsätter såhär.

vi åkte i alla fall och köpte med oss fika, och åkte ut till frida och pratade en stund. trevligt sällskap av mina två flickor :)
när vi väl kommit hem åt vi ugnstaket lax, potatis och kall sås. mums! skjutsade filip till äspered, och åkte också in till ishallen och tittade på när bror spelade. samtidigt satt vi och tittade på datorn och såg BHC dra iväg mer och mer borta mot Huddinge. de ledde med hela 5-1 efter inte ens halva andra perioden! duuktigt! :D

Kommentarer
Postat av: jeanine

tråkigt att du antagligen lämnar västergården men man måste ju göra saker som får en att må bättre..hoppas att du inte ångra dig!!!



=D

2008-10-23 @ 11:47:48
URL: http://jeeanine.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Det var faktiskt jätte skönt att få komma hem till dig, även om vi hade det lite trångt i sängen. Men varmt blev det. :)

2008-10-23 @ 12:09:59
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0