sött

sofies hår blev helt klart godkänt igår! vi gick sedan till spice and rice och åt "lunch", ganska sen lunch, men ändå. maten var god, fastän jag höll på att spy av ansträngning av att springa till bilen för att inte få böter av lapplisa.
handlade också på hemvägen, och var skittrött verkligen så fort jag kommit hem till hjärtat. vi åt glass vissa av oss med chips och tittade bonde söker fru. ganska roligt program egentligen, jag vet i alla fall en som tycker om det ;) jag småkikade på dig och såg dig allt sitta och le sött vid ett flertal tillfällen.

Imorse gick vi upp sent, skäms. jag gjorde en jättesöt frukost till honom innan han åkte iväg. då var det bara att sätta igång och städa hela lägenheten. har en liten överraskning till honom också, men den fixar jag och mamma senare. :)

har precis kommit hem nu, varit ute en sväng med mira och packat upp en massa mat. Therese har kommit hit med Rutan också, hennes alldeles för söta chihuahua, hjälp jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0