till hälften död

jag var och pratade med våran kurator, Lottie, innan idag om att hon ska skriva ett intyg till kommunen. så förhoppningsvis är vi en bra bit på vägen nu.

jag, Jennipher, Carro och Jeanine åkte in till sätila och åt pizza i eftermiddags. som ni vet, var maten inte direkt någonting vi jublade över på lunchen. till middag skulle vi dessutom få gröt (!) och skolan gröt är ingenting och skryta över direkt..

efteråt åkte vi upp till körplan, och de tre andra tjejerna fick prova på att köra en tur. jag kan lova att jag var livrädd ett tag. speciellt när jennipher körde, jag trodde allvarligt att hela bilen skulle få skrotas. jeanines start i backe var inte heller någon hitt.. carro däremot fick lite haj på saker och ting. men ni ska också lära er, ska ni se. tänk sen när ni får körkort.. efter det jag sett idag, kommer jag bli jäätte glad när ni klarar det!!

samkvämsmöte idag också. jag har fått iordning i alla fall litegrann på datorn, men det är mycket kvar att fixa, och det känns som att jag har sån sjuk panik inför det här. jag är en sådan planeringsmänniska så det är inte sant. jag klarar inte av sånt här! det ska vara ordning på saker och ting, så man har full koll. det här är EMOT mina principer.


oja, hazze har fått tjej-vibbar, och det är sofies fel!


Kommentarer
Postat av: jeanine

körde ju inte så illa direkt...tyckte ändå att det gick hyfsad bra =D

2008-10-23 @ 21:12:29
URL: http://jeeanine.blogg.se/
Postat av: Sofie

fan vad najs det blev :D

haha rosa is the shit, det tke hazze med ;)

2008-10-23 @ 21:31:14
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0