uhh

Hade betygsnack med Johnny idag på hans del med gräs osv i kursen arbete med häst. jag förstår inte riktigt hans resonemang.. "Du har ett VG, gränsen till MVG. vi får se vad du får i kursen, jag är ju bara en liten del i det här. kanske sätter de andra lärarna ett bättre betyg, även om jag inte skulle ha gjort det" haha. det var ju snällt?

vi fick sluta tidigare, så mestadels jag och sofia hade en diskussion om vovvar jäätte länge! dessutom hade vi strömavbrott, så vi fick ingen riktig middag heller, snällt.. vi tog oss sedan en sväng till sätila innan vi hade vårt samkvämsmöte. nu börjar vi få igång allting ordentligt, och det är typ bara övningen kvar, även om det kanske är det som tar längst tid. dock skönt att det andra redan är gjort :)

nu ska jag och carro dra iväg och träna litegrann efter boken "ryttare är idrottare" remember? :)



En bok om fysträning för ryttare. Hästens hälsa och träning har länge ansetts vara givna framgångsfaktorer inom ridsporten. Idag läggs allt mer vikt vid att även ryttaren ska må bra. Genom att du som ryttare kompletterar din ridträning med fysträning och därigenom utvecklar motorik, smidighet, styrka och kondition kommer du att må och prestera bättre. Den här boken innehåller övningar som har en tydlig koppling till prestationen i sadeln.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Ush, jag borde också träna. Men det är svårt att träna själv, vore jätte snällt om jag kan få vara med er någon gång och träna i hop, så man har någon att reflektera med liksom. Ni kan väll tänka på det? :)

2008-10-20 @ 19:34:36
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0