ingen vinter nuu..

det är glashalt ute på vägarna, och jag började undra när jag åkte från hjärtat imorse, om bilarna som hade flera cm snö på sig, kommit från norrland på någon minut. när jag sedan kommit hem och jag märker att snön faktiskt laggt sig på vissa ställen, förstod jag genast. det var väl inte länge sedan det var sommar, eller?
det känns riktigt tråkigt att behöva byta till vinterdäck nu, det var inget snack om att byta rattmuff imorse, mina händer dör av kyla.
känns det inte tråkigt att alla fina sommarbilar ska ställas in, och istället ersättas av tråkiga vinterbilar? apropå det köpte hjärtat ny bil igår vilket nog var på tiden. fråga inte vad för märke.. så det är redan dags för golfen att ställas in i garaget nu. det var inte länge sedan han ställdes på, eller?

jag var riktigt rastlös när jag vaknade imorse och älsk gått upp. städade, diskade och dammade gjorde jag igår, det fanns ingenting kvar att göra.. därför åt jag frukost, bäddade och åkte i princip direkt efter honom.

annars har inte hänt så mycket, har varit iväg och handlat litegrann. om någon timme åker jag in till stan och hämtar upp jennipher!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vem annars om inte johnny depp ? :D

haha ses snart gumman <3

2008-10-31 @ 18:10:30
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0