söndags noja

det tog lång tid för hampus att komma igår, jag, claes, jesper och jenny stod utanför city knalleland i en evighet kändes det som. efter en lång stund kom han, och hade fått prata med farbror polisen. dessutom hade farbrorn varit vänlig och gett honom en gåva. en fortkörningslapp på 2400 kr :O det fick mig att inse att jag måste börja hålla hastighetsbegränsningarna nu. jag är himla dålig på det faktiskt, och jag om någon borde vara rädd om mitt körkort..

det var ingen speciellt stor disskusion om matval. jag tror aldrig vi ätit någonting annat när vi lagat maten själva. killarna fick stå för maten igår, fast kanske hade varit värt det för att slippa efterarbetet.. men men. träffade också everlina för första gången - trodde jag. men det visade sig att jag kände igen människan så fort hon visade sig. trevligt trevligt :)

och vilken sen kväll det blev, tror både jag och hjärtat hade svårt för att komma till ro där ett tag. kändes inte heller speciellt bra, då pappa ringer och informerar mig om att jag parkerat bilen på ett högst olämpligt ställe och borde flytta den direkt. great.. jag ska nog följa hjärtats hänvisningar i fortsättningen och ställa den uppe på hans parkering direkt - så slipper man sådana här onödigheter.

och förresten älskling, när du ändå läser min blogg, (fastän bloggar är onödiga, jobbiga och töntiga, typ.) så får du gärna lämna ett litet spår i form av en kommentar om du vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0