lördagen avklarad

gick upp klockan sex imorse.. lockande va? ;)
hela dagen har vi hållt på och grejat ute i stallet. har bla ridit Kasanova, och det gick faktiskt riktigt, riktigt bra där ett tag. men mina ben och armar värker. jag kommer ha träningsvärk så det står härliga till. att sedan gå på stallrutinerna och själv mocka 14 boxar var inte roligt. tur att stallet inte är fullt..

nu sitter vi och kollar film. funderar på att ta mig en tupplur, vi är båda två helt utslitna. kanske måste in till sätila också, vi har druckit hiskerligt mycket mjölk och behöver ett nytt förråd.

tydligen har brandlarmet gått här också, kristina ringde på lunchen och frågade vad fan vi sysslat med nu. jag kan undra vad det var, jag menar det är knappt något folk här just nu, och ambulansen var också här?

fick också ett mejl innan idag som jag blev ganska chockad över. en kvinna frågade om jag hade lust att börja rida hennes hästar. jag provred en häst där förra året om ni kommer ihåg Ulrika Hynell? hon har en av sveriges finaste ridponnyhingstar, och har en del fina avkommor från honom och sådär. kanske vore någonting när man inte har någonting att göra på håltimmarna? ja, vi får se. kan inte ta åt mig för mycket.


Juan





Kasanova

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej, hoppas du har en trevlig helg (:

2008-10-25 @ 18:28:55
URL: http://metrobloggen.se/owa
Postat av: Carro

men vadå hörde ni inte brandlarmet själva??

2008-10-25 @ 19:38:01
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Johan

Klappa hästen :)

Jag tycker Kasanova var sötast :)

2008-10-26 @ 16:59:29
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0