godmorgon

Godmorgon!
Inatt har jag sovit som en prinsessa, hur skönt som helst! vaknade av att hunden tassade utanför dörren, så gick upp och åt en god frukost. hunden springer fortfarande efter mig överrallt, stänger jag om mig så sitter hon utanför. knappt man får vara på toaletten själv. nu ligger hon jämte mig i sängen och myser. förbannar mig över att det ska bli såhär i fortsättningen då jag är hemma. hinner dessvärre inte gå långpromenad idag heller, jag hinner inte det.. så det får mamma och dem stå för.

ska in i duschen snabbt nu, sedan åker jag och hjärtat och bes. bilen. usch, jag vägrar att göra det själv första gången. pappa försökte förklara för mig, men det verkar vara jätteläskigt. vad gör man om man råkar fela fel till alla ställen liksom? vet inte om det är särskilt stor förändring på bes. och ombes, men ändå.

vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ohh en som håller med ;) ah nu kanske jag köper det för det, när jag typ har fåt din.. välsingnelse ;)

2008-10-29 @ 11:30:45
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Hoppas det gick bra med besiktningen och med färgningen av sofies hår, jag tyckte om hennes dialekt :P

2008-10-29 @ 15:48:41
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0