dålig helguppdatering

helgen har varit utan uppdatering för min del, någonting som inte direkt är vanligt.. 

i fredags fick jag reda på en skittråkig sak, gick väl mest runt och var ledsen tror jag.. träffade frida och så en stund. sedan kom älskling, äntligen.

på lördagen tog vi det mest lugnt. jag lunchade med sofie och sådär. åkte hem till hjärtat en stund innan jag träffade jonna. åkte sedan ut till sparsör till hjärtat och var barnvakt åt rasmus hela kvällen. gick suveränt, jag var trött som en gris det sista, så jag åkte hem eftersom C var rädd att jag skulle vara för trött att köra hem senare. fick inte ta vilken väg jag ville hem heller. C skulle ha reda på vart jag åkte, och han ville inte jag skulle ta någon annan väg. tur jag har någon som är rädd om mig.

idag vaknade vi sent, jag sov längre än vanligt. till och med längre än min man. och det hör INTE till vanligheterna! Duschade och fixade lite innan vi åkte ut till Linda som fyllde år. fick blommor och en massa kramar av mona och conny för jag klarat mitt körkort också. sött :)
låg i sängen länge efter vi kommit hem, och bara myste och pratade. håller alla tummar jag har!
bar sedan av för att hämta jonna och hem för att packa. var så trött på vägen hit, parkerade fel och herregud på mcd. jag borde nog gå och sova tror jag..
så nu, efter ett tags snack i pentryt med massa folk, så är det sängdags med jonna vid min sida, på golvet, i mitt rum.

Godnatt mina små vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0