slockna..

jag är så trött, mina ögonlock slår snart igen. jag önskar man bara hade fått sova, sova och sova i en oändlighet. hade inte det varit underbart?

frida kom hit på eftermiddagen, vi har tagit det lugnt, pratat. vi var i olsfors en sväng hos cassandra och sådär också. hon drog till med det mest pinsama idag i alla fall på mcd.  men det är någonting jag ska hålla tyst om - för hennes egen skull.

blev ingen promenad idag heller, jag får gå ut imorgon så fort jag vaknat. känner mig taskig mot hunden som inte fått gå ut på någon långpromenad idag. hon sprang runt mina fötter hela kvällen idag och pep, stackarn. jag ska ha tid med det imorgon - det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Carro

det hade varit helt underbart att sova för all evighet..

2008-10-28 @ 22:05:48
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha^^ vadå pinsamt? Man måste ju vara ärlig;) haha men han slår inte min älskling vettu.. Låg snäppet under :P <3hehe

2008-10-29 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0