mitt hjärta

Jag hann inte särskilt långt med mina planer igår.. körde hem rasmus, och åkte sedan hem till frida för massa girl talk och promenad med mira. det var skönt att prata ut lite, vill att hon ska veta varför jag inte mått det bästa under en tid. skönt att det finns vänner :) färgade också hennes hår två gånger, det blev säkert en massa fint till slut, det säger henke i alla fall.

direkt när jag kommit hem kom hjärtat, och vi fick kramas igen, äntligen!
vi åt kinamat tillsammans med mamma och pappa, blev avbrutna mitt i allt ihop, men det är ingenting jag vill ta upp här. spelade pingis gjorde vi självklart också, och jag måste säga att vi är lika dåliga båda två. eller lika bra kanske man ska säga? jag ska i alla fall öva med mina bröder så jag kan bli bäst sen. ;)
halv elva gick vi och lade oss, halv två frågade jag vad klockan var. jag och baby låg och pratade en massa om allt mellan himmel och jord. love you.

nu ska jag fixa frukosten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0