skene

jag och jonna fick nog det bästa omdömet i klassen idag då vi fick tillbaka vårt "skitarbete" om ni kommer ihåg det?

jag, elin, wibben, jonna och jennipher åkte in till skene för att köpa godis och sådär inför imorgon. stannade också på apoteket och köpte lite nödvändiga saker. efter lite incidenter som att tex köra över tanter på övergångsstället, så åkte vi efter paulina till stallet och fick där se hennes sötnos till häst :P niklas var visst himla snygg också, och om han haft pengar hade han varit den ultimata. haha. lycka till grabben ;)
samkväms möte när vi kommit hem igen, vi får se hur detta går, men förhoppningsvis får vi ett bra samkväm. vi fick ju det sist, bara att min ridå var ju såå lydig eller så? jag kommer aldrig mer sköta den kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-13 @ 21:31:37
Postat av: Marö

Jag vet ngn som fick bättre :)

2008-10-13 @ 22:26:56
Postat av: Anonym

Oj då vad det en tant som var typ runt 40 eller?

2008-10-16 @ 16:02:19
URL: http://wirrewippans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0