kväll

nu ligger jag äntligen i sängen, utmattad. har tagit mig en lång kokhet dusch och skulle lätt kunna lägga mig nu. mina ben orkar knappt stå av all träningsvärk. jag börjar också undra vad mina utslag gör för nytta.. allergisk kan jag inte vara. jag har hållt på med hästar i hela mitt liv, och aldrig märkt av någonting. de kliar inte, men de har funnits där i två dagar nu. de täcker ett skitstort område, och jag börjar bli lite orolig vad det är. kan dock vara värmeutslag också, eftersom jag nu ridit flera hästar, som är ganska skänkeldöva. säkerhetsväst på det vet ni, det blir svettigt. mycket svettigt.

förrutom att ta sig hem från skolan och jobb idag, så har jag hunnit lämna bilen hos Tommy som så snällt ska fixa den jäkla handbromsen. hmpf. har också hunnit med att hämta cassandra på kvällen.

men nu är jag trött, vill sova. någon ro kommer jag inte få efter att jag vaknat imorgon i alla fall. mitt rum ser ut som ett bombnerslag - jag skojar inte. jag har knött in allting i ena hörnet på rummet, allt som jag faktiskt haft i ett helt rum innan. så tro mig, jag har att göra imorgon. eller i övermorgon. eller någon annan dag ^^


Puss på att jag och hjärtat firar 9 månader idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0