yr?

Jag känner mig lite sådär konstig idag, vet inte riktigt vad det är, men känner mig yr. carro kände visst likadant också. på vägen hit ner till skolan kändes det nästan som om jag var tvungen att stanna på motorvägen. skit läskigt var det! fick sätta på världens fläkt med massa kall luft.

när jag kommit ner till skolan hann jag inte ens svänga upp innan jag och jennipher fortsatte vår färd mot sätila och pizzerian. har inte ätit någonting på hela dagen, bara frukost och sedare varm obóy och prickigkorvs macka. kom ni ihåg när man var mindre och alltid blev serverad med det? det fick mig att tänka tillbaka på de goda tiderna :)

nu har jag röjt upp litegrann här, vi har hunnit med att titta på filmen "se upp för dårarna", packat upp, bytt sängkläder och lite annat nödvändigt. jennipher var snäll och hjälpte mig. snart är det sängdags. HÅRD dag imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Karrow

Svar: Så skrev jag inte, jag skrev "berättar om hur hennes vinkvällar var samt alkholintag under fester varit" men skit samma. :)



Nej, det kanske inte är konstigt, men hon var faktiskt inte 18 år och det finns många unga tjejer som ser upp till henne och ser henne som en förebild. Om man då bloggar om hur mycket man har druckit innan man fyllt 18 år (som man nu faktiskt måste vara innan man lagligt får dricka) så finns det många som tar efter.

Jag drack aldrig alkohol innan jag fyllde 18 år men det hör inte till saken.



Jag har inte sagt något om att hon inte är smart eller duktig, så det vet jag inte vart du får det ifrån.

Hon kan väl vara smart och ha MVG i många ämnen eller vara duktig som sköter både skola och företag och bara är 17 år, men jag tycker ändå inte om henne.



Och du har rätt till din åsikt även om jag inte tycker detsamma! ;)



Tack för din kommentar! :)

2008-10-13 @ 10:18:11
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0