bakning hela långa dagen

dagen idag har inte varit sig lik. inte alls faktiskt. grät mig till sömns igår, vaknade med helt uppsvullna ögon. bestämde mig för att gå på lektionerna i alla fall. de flesta sa till mig att jag såg ut att gå under, och jag håller med er, jag såg ut som.. jag vet inte vad. hade naturbruksprodukter i tre timmar, och vi bakade en äppelkaka som var såå god. tack, jennipher!

eftersom vi helt plötsligt inte hade någon skjuts hem av mamma, så kom jonnas morfar och hämtade oss, körde hem mig till claes så jag fick kramas. han körde sedan hem mig och jag fick istället återgå till att krama min lilla vovve här hemma. gick också ut en sväng med henne innan jag började baka. pappa hade sagt till mamma: okej, hon mår inte bra.
så, nu flera timmar senare har jag bakat massvis med choklad kakor och en äppelkaka. mumsigt värre, så snart blir det fika här hemma :)
Förlåt för att jag är så fruktansvärt osminkad


Kommentarer
Postat av: Jennipher

ÄLSKLING, du är vacker oavsett, osminkad som sminkad, med rödsprängda ögon pga gråt, jag kommer alltid att tycka om dig hur du än ser ut.. Du vet, jag bryr mig om dig, och finns här för dig.. <3 Du betyder...

2008-09-12 @ 18:18:46
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0