falkenberg

Måste bara starta mitt inlägg med att denna dagen har hittills känts såå onödig! imorse gick jag upp klockan sex för att duscha osv, och sedan kunna åka ner till falkenberg och ta körlektioner.
när klockan visade nio och jag suttit och pratat med emelie en stund, så var det dags att köra. körningen gick faktiskt bättre än jag först hade tänkt. det var ju ett tag sedan jag satt i dem bilarna nu.. sen kom ju smällen. medan emelie varit i grekland så hade dem haft en vikarie, som hade gett mig fel körningstid för andra lektionen. detta resulterade att jag fick den på tisdag, så jag åkte ner till falkenberg för en lektion idag. hmm..
vi åkte sedan vidare hem till Berit och fikade. mycket trevligt, och hennes lägenhet kommer jag ju drömma om i natt kan jag lova. fick sedan skjuts hela vägen hem, underbart, slapp man ta det jädrans tåget.

nu är det dags för duschen, sedan sofie och senare paaartyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0