IFE och annat

Ja, igår övningskörde jag, och fick göra pappa lite tjänster. var på batterilagret och köpte nytt batteri till rasmus moppe. sen åkte vi till netonnet och köpte en ny inomhusantenn, så nu kan vi kolla ute i spelhallen. mamma är vansinnig varje gång det är sport på tv när hon inte får kolla på det hon vill, så nu blir det att jag, pappa, rasmus kan sitta där ute och kolla. mest nice :)

IFE-matchen sattes på på tvn så fort jag kom hem till hjärtat. och vilken underbar början på en match! den första kvarten var ju bara såå bra. i slutet såg de dock lite trötta ut, men vad gör det när matchen i det stora hela var bra, och de vann? :D ville inte ens slita mig från matchen för att åka med och handla, det fick han göra själv, snäll jag är va? ^^

Imorse ska jag väl säga att det var som vanligt IGEN, telefonen ringde och det var snabba ryck, upp och diska och ni vet.. direkt när jag kom hem började jag baka som nu är avklarat. Så NU är Filip äntligen nöjd, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: [elina]

SVAR; Nej vad coolt! Det skulle jag också vilja lära mig! Alltid bra att kunna sånt där om man skulle ha oturen att bli överfallen!

2008-09-24 @ 18:23:28
URL: http://heretostay.blogg.se/
Postat av: Jennipher

för att citera filip : IDA får jag ta en kaka!? haha

2008-09-24 @ 19:33:35
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0