jag är bäst. - på dart ^^

Jag bara kastar och kastar dem jäkla pilarna, utan att alls veta vart dem ska ta vägen. men på något vänster, så lyckas jag alltid vinna. hm, skumt. vill inte möta något proffs i det här just nu, när jag har så bra själförtroende. haha.

idol, jag kommer hålla på HENNE ända in i finalen, det är någonting som är säkert i alla fall, nu ska vi se hur rätt jag har.

sedan får jag väl lov att säga att det inte går alls bra för mina lag i hockeyn just nu. får hoppas på en vändning nu, man måste köra på skicklighet, inte tur. frågan är vad "mina" lag har för egenskaper..
men man kan väl inte med att säga att IFE inte har både skicklighet och tur bara för att jag ändrar samtalsämne och sport just nu. Dem ligger TÄTT bakom Kalmar nu, och gissa om det kommer bli en bra match på söndag?!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ska vi ta en match ;)

2008-09-25 @ 22:44:12
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: soffie

vi verkar ha samma stil på dartkastning =) för min del så går de bara bra när ja inte siktar =)

ha de bra

2008-09-26 @ 15:57:57
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0