klarvaken

jag tänkte precis fråga folk här, varför dem är inne såhär tidigt? kanske är dem lika blogg"beroende" som jag, som alltid börjar med att läsa alla bloggar som man följer, direkt när man startar datorn på morgonen :)

min natt har varit lugn, har i alla fall kunnat sova mig igenom hela. skönt! sen vaknade jag tidigt, men men. jeanette har kommit och börjat städa ute i köket, så tänkte jag skulle gå dit och prata lite en stund :)
har också hört min hund tassa runt, så risken är stor att några av de andra också är vakna.


Kommentarer
Postat av: J O N N A

Näe den har jag nog inte läst.. men tror jag har sett filmen, om det är den jag tänker på? Tack för tipset iallafall, ska kolla up den :D

2008-09-28 @ 11:25:43
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Majja

Åh ja! När jag slår på min dator på morgonen så blir det att jag klickar mig igenom mina favoriter, alltså de bloggarna jag läser varje dag. Jag är definitivt en av alla dessa tidigae bloggbesökare :)

2008-09-28 @ 11:34:03
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0