kollage

nu på kvällen satte jag mig med mitt arbete i hästkunskapen. jag ska göra ett kollage om valfri hästras, och eftersom jag vet grymt lite om kallblod överhuvudtaget, så valde jag en av de maffigaste typerna. you get it, babe! shirehästarna. har också kommit på att de verkligen är intressant att gå tillbaka och kolla historiken bakom de olika raserna. kanske man borde sätta sig och kolla ner när man inte har någonting att göra om kvällarna. tyckte historiken var såpass intressant, att jag inte hann mer än att kolla det.




(bilderna är tagna från www.stallherkules.com)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag ringer ikväll ! efter träningen :)

förlåt.. har bara nån svacka nu elr nåt :S

2008-09-10 @ 08:33:22
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, den längst ner.. Mascot, han är så jäkla maffig!

2008-09-10 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0