kvart i ett

Igår satt vi uppe och tittade på en film som gick på tv. hade satt på alarm, så jag hoppades verkligen den skulle vara värt det :P ska väl inte påstå att jag var vaken exakt heela tiden.. det blir så när man ligger i sin sötnos famn.

vaknade tidigt idag, har hunnit övningsköra och titta på ett ganska betydande program på tv.. i alla fall för oss i vår familj. har också börjat tvätta, och om en stund åker jag till kicki, så får vi se vad vi hittar på :)

Filmen var helt okej, man fick sig några goda skratt under filmens gång. det enda jag tyckte var ganska svårt, var att det var inga direkta huvudroller egentligen. det var många "små" istället och det blev ganska mycket med massa personer. men trots det, så jag skrattade, mamma skrattade och claes skrattade, så såklart den var sevärd!



Vad gör man när man kommer hem tidigare än väntat och hittar flickvännen naken i sängen med ett gäng fullständiga främlingar? Mitch går tillbaka till college och startar en studentförening med allt annat än studier i fokus! Han och hans kompisar sparkar igång en rad hämningslösa upptåg. Det går så vilt till att rektorn försöker förbjuda verksamheten.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ;) ohjaa ! men seriöst, jag började nästan bråka med en brud :P hade behövt lite back up ;)

2008-09-06 @ 14:27:53
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0