ridlektion och smått

ridningen idag gick hyfsat bra, hästkräket skötte sig ganska bra faktiskt. dock tror jag han fortfarande är trött eftersom de går ute, och nu under igångsättningen. men nästa vecka är det dags för honom att skärpa till sig, då börjar det jobbiga! det enda jag fick en anmärkning på hela lektionen igen var att vid ett tillfälle flytta bak min skänkel. sedan sa jag helt glatt en gång: kolla, mina händer, Lena!! det enda hon säger då är: ja, jättebra! men du, minska traven litegrann. ohh, fan..

fick lite kort av sofie från hennes första krogrunda i borås! :D






Kommentarer
Postat av: Sofie

och så var du tvuuuungen att lägga ut bilderna ? :P

2008-09-08 @ 16:13:06
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0