Simon<3

Jag trodde att jag skulle kunna lägga mig tidigt idag, men inte då..
mamma hörde av sig, min bror är jätte dålig för er som inte vet är han handikappad och ska till sjukhuset imorgon. det säger väl kanske inte er så mycket kanske, men.. simon har också epilepsi, och kan genom sina kramper, vilket andra med sjukdomen inte kan, dö av sina kramper eftersom han smyr och aspirerar ner maten i lungorna.

de senaste veckorna har han inte varit sig själv, inte alls faktiskt. förra helgen var då jag märke det som mest. han krampade flera gånger om dagen, spydde, var jättetrött, men kunde ändå inte somna om nätterna. han var slö och väldigt oengagerad. tittade inte ens på mig när jag pratade med honom, jag  fick i princip sätta mig framför honom för att få någon kontakt alls.
när mamma ringde idag, så hade han blivit ännu sämre. dem måste åka in till sjukhuset och kommer troligen att bli inlagd. mamma jämför honom med en person som helt gett upp hoppet om livet.


Ger DU upp hoppet om livet, så gör jag det också.


Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Carroo

Hoppas han blir bättre snart, och blir sig själv igen.. <3

2008-09-11 @ 23:13:55
Postat av: Sofie

gumman, kom ihåg vad jag har sagt !

finns här, no mather what det vet du <333

2008-09-11 @ 23:17:50
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Carro

hoppas han blir bätte så snart som möjligt, och att alla blir nöjda och glada igen.. <3

2008-09-11 @ 23:18:37
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ida, jag finns här. Tänker på Simon dig och resten av din familj. Vill ge dig en lång kram och släpper dig inte förän allt blivit bra. Tusen kramar till er. <3

2008-09-12 @ 00:07:38
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Jonna

behöver väl kanske inte säga att jag finns här för dig. för jag hoppas du vet om det ändå, att du ALLTID kan ringa mig! ska sluta stänga av ljudet på mobilen på nätterna med, så kan du nå mig 26 timmar om dygnet :D har min mobil med överallt, bara att ringa om det är nåt. hoppas verkligen allt ordnar sig till det bättre sen, ni har haft nog med "jobbigheter" i eran familj! tänker på er allihop och håller tummarna av hela mitt hjärta! <333

2008-09-12 @ 12:51:06
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0