svenska?

En liten färd till Sätila idag med jennipher och jonna. köpte massa onyttigt, as usual. sen undrar jag, jobbar man på en pizzeria som faktiskt är en restaurang, så borde man väl kunna i alla fall lite svenska? eller i vilket fall som helst kunna förstå ett sammanhang av det man pratar om? nu var jag inte där för att äta, men hade jag varit det, så hade jag nog rent ut frågat om han var dum i huvudet.

jag, jennipher, jonna, carro, jeanine och "någon tvåa som jag inte vet namnet på, men som är helt okej" satte oss och kollade idol. annars blev det ganska mycket prat och skratt som vanligt. dessutom har vi gjort klart vår redovisning vi ska ha tills imorgon om yngre nylandssvenska. låter väl intressant? or not. men det går bra, men jag kommer börja skratta, och det kommer vara ERAT fel, och redovisningen kommer gå åt helvete då. så passa er :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0