tio i sex

Blev en massa, massa körande igår. tror både jag och kicki med marginal kan alla svängar, alla krökar på hela vägen från stan till äspered nu. vi var nog både glada och arga igår, i perioder. mest glada var vi när vi var ensama, tror jag. haha, kanske låter hemskt, men det var sanningen. men trevligt folk träffade man i alla fall, stundvis.
Jag och älsk låg länge och pratade, lite fyllesnack från hans del dock. men kom fram till saker man kanske inte alltid pratar om.. älska honom!<3

Imorse blev jag väckt (som vanligt) av Jennipher denna gång. somnade om snabbt och gick inte upp förrän 1, underbart! diskade och städade av litegrann innan jag åkte hem och maten stod klar på bordet.

nu är det dags att åka ner till skolan, blandade känslor, men skriver mer om det sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0