tjugo i tolv

En påse halstabletter är slut, och några tépåsar mindre rik är jag. men får väl också säga att jag är bättre i halsen än igårkväll!
Var meningen att jag och sofia skulle sitta och plugga, men vem orkar det på eftermiddagarna då man kan göra annat? Linus kom och hämtade oss, och vi gick till fotbollsplanen och såg tillsammans med John, Andreas och Elin, på när ettorna och tvåorna spelade brännboll. kan man slå rekord på att bli utebrända?
Sofia fick sedan för sig att hon ville lära sig köra crossmoppe, så hon fick privatlektioner av Tim, och det finns bara ett sätt att beskriva det där. herregud. sofia var dödsrädd, asgarvade hela tiden och fick NÅGRA kärringstopp. sedan åkte hon och andreas pulka efter, varmt säger jag.

Vid halv tio satte jag och sofia oss och pluggade på vårat kommande prov imorgonbitti. Prov i "hästens parasiter", inte direkt det roligaste som går att läsa och lära in, men det är ett måste det också.

you rock, girl ;)



det är lugnt, hon var inte alls rädd ^^ tänk inte på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0