tjuvkikat

Hockeyn slutade 6-2 igår. andra halvleken var självklart den bästa, även om man inte ska klaga över resultatet direkt. jag och johan är överlyckliga över starten naturligtvis. sedan kan jag väl också erkänna att jag har smygtittat på frölundas träningsmatcher, och det har faktiskt inte sett ut att vara till någon fördel för frölunda i år. kanske likt som förra året.

fortfarande kallt, jag, jennipher och jonna fick tränga ihop oss i mitt rum igen, likt igårkväll. kollade klart på filmen jag och jonna sett såå många gånger, men alltid lyckats somna ifrån. pluggade även litegrann på svenska provet vi hade idag på morgonen. bara ett G-prov, så därför inte så angelägen att plugga mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0