ullareds resa

blev väckt imorse av mamma, kl halv 9, hon ville jag skulle åka med till ullared. och jo visst. så blev det också. hon sa att det skulle gå snabbt, hon orkade inte gå särskilt länge. och hur blev det? jo, vi var där från tio till tre. dessutom kan jag tala om att notan slutade på över sex tusen. fattar inte hur hon orkar?
jag köpte inte vidare mycket, bara det mest nödvändigaste ni vet. hon köpte en del ut till spelhallen också, så nu börjar det allt ta lite form :)

jag och lillebror har spelat dart nu ett bra tag, och vem tror ni inte vann? jo, storasyster naturligtvis. den person som är mest dålig förlorare av oss, kastade pilar runt sig där ett tag. men då han fick dra iväg till hockeyn satte jag mig här en stund. fullt upp som jag haft idag..

mamma och en utav vagnarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0