myys promenad

I brist på annat åkte jag, jennipher, jonna och carro till sätila och köpte en massa goda och onyttiga saker. gick förbi emelie på hemvägen, och gick sedan hem till skolan igen. stod länge vid hästkrakarna också. de åt upp halva min påse med morötter jag som var så sugen.. men det gör ingenting, dem var så söta ^^

tittade sedan idol, det var kasst idag, jag tycker verkligen det. nu får vi se vad som händer senare. vet att jag måste hämta all den tvätt som jag tvättade innan idag.


imorgonbitti blir det att gå upp halv åtta, ska iväg till mellerud och titta på nya hästar till stallet. provrida också tillsammans med Barbro, det ska bli superkul!

Jag och August pussas.
är inte hästar underbara djur? ^^



Jag och Jusse pussades lite också




dåligt kort, men det är jag, eminente och august i alla fall



Kasanova tha man




hur kan människor inte älska hästar?

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad det där såg mysigt ut=)

2008-09-18 @ 12:07:37
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0