förlååt för sen uppdatering..

Nej, usch vad dåligt med uppdatering från min sida de senaste dagarna.. det är verkligen inte likt mig!

i fredags fick vi lite smått bråttom. jag som hade tänkt städa och greja, men nejdå.. åkte till stan, mötte upp älsk och vi lunchade ihop. jag fick mig en liten shoppingrunda på gina och jaa, jag köpte kläder. innan det blev dags för mig att klippa mig. Får man säga att man älskar sin frisörska?
Efter någon timme var jag klar, Frida kom till stan och vi kollade bio. Patrick 1.5 blev det, underbar film! någonting alla bör se, ska väl erkänna att man fick en liten tår i ögat stundtals..

på lördagen sov jag och hjärtat läänge. eller, han slog väl de flesta rekorden eftersom han sov till 4. det är nästan skam på det där. det var dags att åka hem till familjen och äta middag, vad tror ni händer? ja, självklart var han trött efter gårdagens hardcore superstar, och har glömt kortet i bilen. tyypiskt.. vi fick sitta utanför garaget och vänta tills nästa människa kom, och det tog ett tag. nice..

igår fixade vi med ljudet i audin eftersom vi får vår nya bil kommer nästa vecka. blev inte helt klart, vi får göra det nästa vecka om jag har en pojkvän med bra minne.
senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag ner till stan och träffade jonna. vi var inne på lilla krogen ett tag och pratade med tommi, jani och magnus. eller ja, det var väl mer tommi som babblade på som vanligt. sedan gick jag och jonna till spice and rice och åt. mycket gott! gick sedan runt ett tag och bara pratade.
blev också en sen kväll igår, älskling hade jättesvårt att sova, stackarn som skulle upp och jobba..

idag är jag hemma, hade tänkt tvätta hazze så han slipper bli mer rostigt, men han var inte hemma. pappa besiktigade honom idag, och jag trodde verkligen att han skulle få mycket anmärkningar, men det blev bara på handbromsen. ni vet, den jag brukar köra med i, utan att det märks någon skillnad.
borde egentligen åka ner till stan igen och möta jonna, jag borde vara hemma hos hjärtat och städa. men neej. nu ska jag slappa framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0