tio över elva

Sen uppdatering som jag sagt, men jag kan ju inte svika er genom att inte skriva något :)

Igår åkte jag hem till Borås, underbart skönt att få komma hem! fick skjuts, och jag och Jonna stannade efter hööks för att äta på mcd som var lika underbart som vanligt. fick sedan åka hem till henne i regn, och då menar jag verkligen SPÖREGN! Men för fin för att gå ut är jag inte, så efteråt gick jag hem till darling från sörmarken. duktigt.
Vi satt inte uppe speciellt länge, kollade bara idol och medan heroes gick på tv, hade jag redan slocknat.

vaknade imorse av att frida ringde, var bara att käka en snabb frukost och gå ner till stan. lunchade på spice and rice, mycket trevligt :) dock var hon tvungen att gå på lektion ganska direkt, så kollad elite affärer. pratade en pyttestund med CBadh innan jag träffade Sabina som fick vara med när mitt shoppingberoende kom till liv på gina.. lämnade kläderna hos älsk, men lägger ut bilder i helgen :)
gick hem till trandared igen, grovstädade hela lägenheten.. sedan åt vi på max tillsammans med Hampus innan min buss gick mot göteborg. hur tråkigt är det inte på en skala att åka hemifrån kl halv 20.30 med bussen, för att vara framme på strömma kl 23? som tur var möttes jag upp av jennipher och så småningom sofia, så något kul fick man i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0